Servis

Zboží lze předat osobně na adrese servisu nebo zasílat poštou jako cennou zásilku. Ke zboží musí být přiloženy tyto náležitosti (bez nich nemůže být oprava provedena):

Upozornění: U pozáručních oprav účtujeme poplatek za diagnostiku závady ve výši 500 Kč. V případě následného provedení opravy je tento poplatek odečten z ceny opravy. Pokud je zboží zasíláno zákazníkovi zpět poštou, účtujeme poplatek za poštovné ve výši 88 Kč.

Opravy starších modelů

Náhradní díly na modely hodinek, u kterých byla výroba již ukončena, jsou k dispozici ještě cca 4 roky po ukončení výroby. Naše servisní středisko Vás v případě zájmu může informovat o situaci u konkrétního modelu. Pro pozáruční servis lze využít také smluvních servisních partnerů Swiss Military Hanowa.

Seznamte se podmínkami záruky

Délka a podmínky záruky jsou uvedeny v záručních listech přiložených k výrobkům. U výrobků, které byly zakoupeny v zahraničí platí záruční doba dle podmínek uvedených v Mezinárodním záručním listu, který musí být řádně vyplněn a předložen spolu s výrobkem. Na hodinky Swiss Military Hanowa zakoupených v ČR 1. 6. 2019 a později u autorizovaných prodejců poskytujeme záruku 3 roky. Opravy hodinek zakoupených u neutorizovaných prodejců budou odmítány s odkazem na neexistující smluvní vztah mezi GOLDTIME a.s. a těmito prodejci.

Adresa

SWISS MILITARY HANOWA Service Centre
U Libeňského pivovaru 10
Praha 8 - Libeň
Po - Pá: 8:30 - 15:30 hod.
So - Ne: zavřeno
Tel: +420 284 821 344
E-mail: service@goldtime.cz

Přijímáme platební karty!